Na stronie podpisano.pl istnieje możliwość odnowienia kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W zależności od tego, na jaki okres został wystawiony Twój poprzedni podpis, może nadejść czas na jego odnowienie. Jeśli nie odnowisz go w odpowiednim czasie, Twój podpis przestanie działać. Aby uniknąć takich problemów, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Wejdź na podstronę podpisano.pl do odnawiania podpisów
- Na podstronie “Odnawianie podpisów” znajdziesz opcje umożliwiające wybranie odpowiednich wariantów odnowienia w zależności od preferowanego czasu ważności.
Zaloguj się na stronie Certum
- Przejdź na stronę https://panel.certum.pl i zaloguj się do swojego konta klienta.
- Loginem jest e-mail powiązany z certyfikatem, a hasło nadałeś sobie sam.
Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z przycisku “Nie pamiętam hasła?”, aby otrzymać e-mail z linkiem do resetowania.
Odnów certyfikat
- Po zalogowaniu do panelu, odnajdź certyfikat, który chcesz odnowić. W jego prawym rogu znajdują trzy pionowe kropki. Kliknij je.
- Jeśli posiadasz tylko jeden certyfikat, skorzystaj z przycisku “Odnów certyfikat”, który jest widoczny na ekranie głównym. Następnie wykonuj poszczególne kroki, jakie będą wyświetlane – w tym aktualizacja danych.
Instalacja odnowionego certyfikatu
- Po złożeniu wniosku o odnowienie dostaniesz powiadomienie z linkiem do instalacji odnowienia na swój adres e-mailowy. Certum wysyła potwierdzenie o wydaniu maksymalnie w ciągu 7 dni.
- Kliknij w przesłany link lub zaloguj się do Panelu klienta i przejdź do szybkiej instalacji/aktywacji odnowienia. Następnie kliknij “Zainstaluj” na nowym certyfikacie.
Pomoc i wsparcie:
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub potrzebujesz dodatkowych informacji, z wielką przyjemnością Ci pomożemy. Zakup oraz instalacja kwalifikowanego podpisu elektronicznego jest ważnym zadaniem, dlatego jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skorzystaj z naszej pomocy. Wszystko wyjaśnimy i pomożemy.
Numer naszej ogólnopolskiej infolinii to: +48224170555